«

»

Recenze pánského análního vibrátoru Duke od Fun Factory

Po dlouhém čekání jsme se konečně dočkali análního vibrátoru pro dráždění prostaty od špičkové firmy Fun factory. Jak již u nich bývá zvykem, nespokojili se jen s kopií podobných vibrátorů a přišli se  zcela novým tvarem. Abych řekl pravdu, musel jsem se podívat do návodu, abych zjistil jak hračku zasunout.  Překvapil mne také zcela vyjmutelný vibrační váleček ze silikonového pouzdra. Tak hurá s ním na starou dobrou magnetickou nabíječku, kterou můžete samozřejmě použít z jiných fun factory hraček nebo ji musíte přikoupit k vibrátoru.

Podívejte se na kartu výrobku …

Funkčnost

Doba nabíjení, kterou signalizuje červeně pulzující logo, nepřesáhne dvě hodiny. Výdrž nového, plně nabitého kousku jsme změřili na 48 minut nepřetržitých vibrací na polštáři. Vibrační váleček, který je zasunut do zcela silikonového pouzdra má celkem tři stálé stupně vibrací a tři měnící programy.

Materiál

Tělo vibrátoru je vyrobeno ze 100% silikonu. Do něj se umístí vibrační váleček z plastu, přičemž obě součásti jsou vodotěsné. Samozřejmě používat můžete pouze lublikanty na vodní bázi.

Rozměry:

• délka zasunutelné části je až 15 cm
  • max průměr je 3 cm

Fotogalerie

Mrkněte na další fotografie >>

Hodnocení

Netypický tvar mě lákal a tak jsem nemohl nechat hračku dlouho čekat v šuplíku. Dostatečně lublikovaný silikon jsem pře svěrače pomalu zasouval do análu. Střední vibrační má o něco větší průměr a relativně ostrá zatáčka vyžaduje přiměřenou zručnost. Po zasunutí je váleček svisle a při sednutí třeba na židli výborně zajede kam má. Trošku jsem doufal, že hračka bude držet na místě sama, je to sice lepší než u Bad boye, ale pořát pomalu vyjíždí. Sezení na židli nebo přidržování rukou se nevyhnete. Myslím, že větší roztažení svěračů rozhodně není na škodu, vibrace jsou mnohem lépe cítit nejen na prostatě. Zahnutí pod varlata lépe umožňuje vibrátor přidržovat, nicméně vibrace se do tohoto konce příliš nepřenáší. A výsledek: rozhodně fajn hračka a při masturbaci. Dráždění v análu a na prostatě spolu s mnutím penisu je pro mě nepřekonatelná kombinace.  Taky se mi líbí jednoduché čištění a údržba, myslím, že můžu Fan Factory opět doporučit.

Podívejte se nezávazně na cenu zde >>

Pro:

+ velmi snadné čištění